2017年2月5日 星期日

新春行大運~南生圍


連續3年囓新春行大運,

目的地都係元朗南生圍;

今次總共行咗3個小時,

不過食埋呢餐豐富午餐後,

消耗咗嘅卡路里又返哂嚟,

即係冇減到呀!








 



















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



13 則留言 :

  1. 我成日話想行,都未去到,上次去已經係幾十年前的事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日去行下啦!呢度幾好行架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我碟碟都食勻,唔肥都唔得啦!

      刪除
  3. 碟頭好細! 應該唔多夠喉!

    回覆刪除
  4. 忘記卡路里,做人都開心D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,"忘記卡路里",我鐘意聽呢句呀!

      刪除
  5. 初二都行嚟,還品嚐當地的豆腐花。

    回覆刪除
  6. 新春行大運,行完精神爽利

    回覆刪除
  7. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!