2017年2月27日 星期一

紅磡都會海逸酒店自助午餐


今日約咗3位travel buddy食午餐,

因為嚟緊星期三我哋又約埋飛,

目的地係泰國清邁,

緊係要約出嚟傾下行程啦!

今次我哋又係自由行,

超級期待今次嚟旅程呀!











 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

  1. yummy ! Is this buffet good ? Wish you have a happy travel !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間D嘢食唔錯架,又有生蠔和羊架!

      刪除
  2. 見到有梳枎喱,好正哦!

    回覆刪除
  3. Do you need free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!