2018年8月1日 星期三

2018馬來西亞輕輕鬆鬆之旅~第七、八日(完結篇)


7月23日(星期二)

今日要離開檳城返巴生了,

大約四小時左右車程,

唔講咁多,

緊係要先醫飽個肚先出發啦!

今次又係嚟景貴街,

2碟炒粿條、亞參咖沙、咖哩麵(超好食),

未夠喉,

再叫多碗咖哩麵、珍多冰和炸雜錦。
















再買埋少少手信就開始揸車返女朋友仔屋企喇!

天氣真係話變就變,

未離開檳城已經開始落雨,

去到檳城橋時,

雨大到睇唔到前面架車,

真係要好小心慢慢揸車先得囉!

好彩行咗冇耐,

天色開始光猛,

仲出太陽添呀!











由於之前落雨關係,

揸下停下休息下,

足足用咗5個幾鐘先返到巴生屋企;

晚上同埋女朋友仔媽媽一齊去食乾嘅肉骨茶,

第一次食乾肉骨茶,

落咗辣椒炒到好乾身,

夠哂惹味,

最最最鐘意食湯肉骨茶內嘅粉腸,

食到我呢佛唔到口呀!

呢餐好正啊!











7月25日(星期三)

今日我要自己離開馬來西亞喇!

小魔怪就繼續留係度玩到8月初先返。

早上就同女朋友仔家人一齊飲完早茶後,

佢兩個就送我出機場,

回程搭Air-asia,

前幾日已經上網check-in咗,

航空安排中間位俾我,

唔滿意唯有加錢換座位,

仲唔包行李添,

行李又要另外加錢買架!

自助出行李牌,

寄完行李就要同馬來西亞講聲拜拜啦!















 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 乾肉骨茶真未試過,好似好正咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾肉骨一D都唔似我哋食開嘅味道,似煲仔菜多D囉!

      刪除
  2. The plates and spoons are so pretty. Wished I can find something like this here in US.
    Loved your blog so much..... It is just like you are taking me on a tour to Malaysia.
    Thank you.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,我都仲未識路,要去多幾次先得呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!