2018年8月9日 星期四

鮑汁花生雞腳


今日清理雪櫃時,

俾我摷到有支鮑魚汁係度,

見到就令我諗起鮑汁花生雞腳喇!

去親茶樓飲茶時,

我哋都會叫鮑汁花生雞腳嚟食,

但每次都係份量少少價錢多多呀!

唯有自己煮先會慳好多架!











材料:  25隻急凍雞腳、花生$5、薑2片、紹酒少許、蔥絲、生粉水

調味: 鮑魚汁3湯匙、蠔油2湯匙、豉油1湯匙、老抽1.5湯匙、冰糖1湯匙

做法: 燒熱水,落雞腳和紹酒1湯匙先出水5分鐘,瀝乾水份後剪甲備用;

花生浸30分鐘後撈起;花生、薑片、調味和5碗水放入鍋內,

用中小火炆45分鐘;落埋雞腳煮滾後,再轉番最小火慢慢煮1小時左右,

落少少生粉水埋芡汁,熄火後唔好開蓋繼續焗半小時以上,

食時加上蔥絲裝飾便成。

~煲雞腳時,只要用小火慢慢炆煮,咁雞腳就唔會甩哂D皮架啦!

~炆雞腳其間可以打開少少蓋,等烹調溫度唔使太高呀!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!