2018年8月20日 星期一

自製燻蹄


話說上星期六,

我係百佳超市嘅肉檔買咗隻新鮮豬手和豬腳,

肉檔亞姐超好人,

幫我將隻豬手多肉部份起咗舊骨,

其餘豬手和豬腳就幫我斬件;

豬手豬腳就用嚟煮鹵水,

豬手肉就用咗嚟整燻蹄喇!











材料: 豬手1隻、薑6片

調味: 鹽2湯匙、八角2粒、薑3片、紹酒1湯匙、

香葉4片(如有花椒粒可以少少)

做法: 豬手洗淨去毛後,放入熱水鑊內,加入薑3片和紹酒1湯匙,

出水15分鐘後,撈起豬手洗淨瀝乾水份;

將豬手放入鍋內,加入調味和水(需要蓋過豬手),

用中火滾煮後轉小火煲1.5小時,唔好開蓋待豬手完全涼後先從鍋內取出;

準備多張保鮮紙,將豬手中間界開,將厚肉部份切開,填入薄肉位置上,

然後用保鮮紙把豬手卷好扎實,重覆從唔同方向將豬手包好,

放入冰格雪隔夜,早上從雪櫃取出放回雪櫃普通格,

晚上就可以攞出嚟切薄片架啦!

~白醋蒜蓉汁做法: 白醋3湯匙、蒜蓉、魚露2茶匙、糖2茶匙、

辣椒粒(自行調節酸甜度)

~去肉檔買新鮮豬手時,記得問問可唔可以幫手起埋舊骨,

咁就唔使自己做多一個步驟啦!

~用新鮮豬手做嘅燻蹄,食落口感會硬少少,如改用急凍咸豬手煮的話,

就唔使點落鹽煮喇,因為咸豬手本身已經夠哂咸呀!

而且食落肉質都會腍身少少,可以一試架!


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!