2018年8月18日 星期六

沙拉骨


今日整沙拉骨,

整就差不多用咗一個鐘,

但食就唔使10分鐘,

小魔怪食到lam lam脷,

仲話今次骨多過肉,

下次整想食多D肉喎!











材料: 金沙骨1.5磅、生粉4湯匙

醃料: 豉油1湯匙、老抽少許、
鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

沙拉汁: 沙律醬3湯匙、煉奶2茶匙、糖1.5茶匙、白醋1茶匙

做法: 金沙骨用醃料醃2小時或以上;沙拉汁混合攪勻備用;

燒熱油鑊將金沙骨沾有少許生粉以半煎炸至金黃及熟後,


用廚紙索油備用;燒熱鑊不需落油,將金沙骨落鑊後熄火,

落半份沙拉汁撈勻金沙骨,上碟後將其餘沙拉汁淋在排骨面便成。

~今次沙律醬用咗丘比沙律醬,味道偏甜,所以煉奶可以唔使咁多;

~我覺得唔夠酸,所以加咗少少醋落去呀!

~沙拉汁甜酸度可以自己自行調較呀!


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

2 則留言 :

  1. 整得好靚。不過我怕英國的排骨會韌喎,嘥左我D心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我用飛排整,咁就唔會韌啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!