2018年8月21日 星期二

粉絲蝦煲


星期日嘅生日宴裡面,

最最最受歡迎係呢個粉絲蝦煲,

而且蝦煲裡面嘅粉絲竟然成為搶手貨,

一早被人清哂喇!


材料: 蝦12隻、粉絲適量、蔥段、乾蔥頭、蒜蓉、清雞湯適量

調味: 蠔油1湯匙、豉油1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、麻油少許、胡椒粉適量

做法: 蝦去頭去鬚挑蝦腸,用洗淨後用廚紙索乾水份;粉絲浸軟備用;

乾蔥頭切片備用;燒熱鍋落油,放蝦入鍋內煎至蝦兩面轉色後撈起;

原鍋加入乾蔥片和蒜蓉爆香(冇油就要加少少油),落蝦、調味和清雞湯,

落湯要略浸到蝦2/3身,雞湯煮滾後,加入粉絲煮至差不多收9成汁,

最後加麻油撈勻,落埋蔥段後熄火,唔好開蓋焗1分鐘後便成。

~煎完蝦唔好洗個鍋,因為鍋內有大量蝦膏油,煮粉絲時索哂D蝦膏汁,

所以特別惹味架!

~粉絲我係用雜貨舖買嘅散裝粉絲,我鐘意佢哋係100%綠豆造外,

食落仲特別爽口添架!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!