2018年8月23日 星期四

花椒雞


花椒雞,

一道咸咸香香嘅餸菜;

今次只係落咗少少花椒粒嚟醃雞髀肉,

下次可以再加多少少,

味道會更濃香一點啊!












材料: 雞髀肉2塊、蔥絲

醃料: 花椒鹽1湯匙、紹酒半湯匙

做法: 雞髀肉解凍剪去多餘雞皮,用廚紙抹乾水份後,

用刀係雞髀肉厚肉位置界幾下,落醃料醃起碼8小時(隔夜仲入味)

從雪櫃取出1小時後,除去黐在雞腿上的花椒粒,放入鑊中蒸15分鐘,

待涼後切件上碟,淋少少蒸雞汁係面,加蔥花裝飾便成。

自製花椒鹽: 花椒粒$3、3湯匙鹽

做法: 將鹽、花椒粒和八角放入白鑊中(不用落油),

炒到花椒出香味和鹽開始有微黃後熄火,待涼入樽。

~花椒粒唔可以炒過火,唔係會苦架!

~花椒粒多與少,可自行調配。

~蒸雞後D雞汁好咸香,用嚟撈飯都唔錯架!


 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

2 則留言 :

  1. 我大把花椒,我試試整。 溫馨提示,唔好用呢個鍋開火乾燒呀,容易整壞個coating。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁下次唔用呢個煲整啦! ^.^

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!