2017年5月8日 星期一

豆角蝦仁煎蛋


蝦仁炒蛋就食得多,

今次加埋豆角一齊煎成蛋餅,

食落啖啖蝦肉,

真係好爽呀!




材料: 急凍蝦仁1包、青豆角10條、雞蛋3隻

醃料: 鹽少許、胡椒粉少許、麻油少許

做法: 急凍蝦仁解凍後落醃料醃30分鐘;豆角洗淨後切粒;

雞蛋加少許鹽發勻;易潔pan落油燒熱,加豆角粒和2湯匙水煮至豆腍盛起;

原pan加油落蝦仁煎熟後,倒入豆角和蛋液慢慢煎至蛋凝固,

蓋上碟快速攞起pan將蛋倒扣入碟上,把未煎好的蛋放回pan上,

繼續將蛋煎成餅便成。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


12 則留言 :

  1. 豆角炒蛋我都好耐冇食過添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 快D整嚟食啦!回憶下豆角炒蛋嘅味道呀!

      刪除
  2. 這味簡單香口,我鏡意呀!試吓整先因我通常洋蔥虹粒煎蛋又係好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦仁炒蛋加埋洋蔥,下次我又試下先得!

      刪除
  3. 打錯字是"蝦粒"

    回覆刪除
  4. Ever wanted to get free YouTube Views?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!