2017年5月10日 星期三

陳皮海帶綠豆沙


呢個陳皮海帶綠豆沙,

係我哋一家人至愛糖水之一,

所以每個月呢個糖水出現次數都幾密架!

老公鐘意熱食,

而我和大小魔怪就鐘意凍食呀!





 



材料: 綠豆1碗、海帶適量、冰糖適量、陳皮半個

做法: 綠豆和海帶分別浸洗30分鐘,海帶切絲;果皮浸軟刮去果囊;

將8碗水和陳皮放入鍋內燒熱,加入綠豆先煲30分鐘,

後加海帶繼續煲至綠豆起沙後,落埋冰糖煮溶便成。

~按個人口味,可以加入臭草一齊煲架!



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  




12 則留言 :

  1. 綠豆沙正呀!我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家老公和大小魔怪都好鐘意綠豆沙架!

      刪除
  2. 呢個啱我、好食,你煲得好焾哦!若果煲得唔好水和渣分閞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意煲到D豆綿哂,特別好食架!

      刪除
  3. 今日我都煲咗,還加入了臭草!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多人都會加埋臭草一齊煲!

      刪除
  4. 返左來英國個幾月,都未有時間煲呀,好恨食呢!

    回覆刪除
  5. 呢個,夏天我屋企都會出現得好多密

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠豆糖水,家人至愛,所以間唔中我就會煲嚟食架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!