2017年5月10日 星期三

陳皮海帶綠豆沙


呢個陳皮海帶綠豆沙,

係我哋一家人至愛糖水之一,

所以每個月呢個糖水出現次數都幾密架!

老公鐘意熱食,

而我和大小魔怪就鐘意凍食呀!





 



材料: 綠豆1碗、海帶適量、冰糖適量、陳皮半個

做法: 綠豆和海帶分別浸洗30分鐘,海帶切絲;果皮浸軟刮去果囊;

將8碗水和陳皮放入鍋內燒熱,加入綠豆先煲30分鐘,

後加海帶繼續煲至綠豆起沙後,落埋冰糖煮溶便成。

~按個人口味,可以加入臭草一齊煲架!



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  




12 則留言 :

  1. 綠豆沙正呀!我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家老公和大小魔怪都好鐘意綠豆沙架!

      刪除
  2. 呢個啱我、好食,你煲得好焾哦!若果煲得唔好水和渣分閞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意煲到D豆綿哂,特別好食架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 快D過嚟,我裝家一大碗俾妳呀!

      刪除
  4. 今日我都煲咗,還加入了臭草!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多人都會加埋臭草一齊煲!

      刪除
  5. 返左來英國個幾月,都未有時間煲呀,好恨食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我見妳噚日即刻煲咗啦!

      刪除
  6. 呢個,夏天我屋企都會出現得好多密

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠豆糖水,家人至愛,所以間唔中我就會煲嚟食架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!