2017年5月11日 星期四

蜜汁叉燒醬雞翼


雞翼,

真係點煮都咁好食架!

今次就用咗叉燒醬嚟醃雞翼,

加埋甜甜嘅蜜糖,

真係越食越唔停得口呀!





材料: 雞翼10隻、蜜糖1湯匙

醃料: 叉燒醬1湯匙、豉油半湯匙、糖1茶匙、老抽少許(調色用)

做法: 雞翼解凍後用廚紙索乾水份,加醃料醃半日(最好醃隔夜);

預熱焗爐180度15分鐘,將雞翼放入焗爐內,每面焗15分鐘,

最後搽蜜糖焗多5分鐘便成。




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






10 則留言 :

  1. 冇焗爐可以煎嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以,不過唔好開大火,因為加咗糖和老抽,所以好易會煎燶!

      刪除
  2. 雞翼真係點煮都咁好味。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,咁我要洗定手先好去食呢個雞翼啦!

      刪除
  4. 睇見你簡直係整雞翅高手好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前大小魔怪好鐘意食雞翼,所以整雞翼都算係我拿手餸菜之一嚟架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!