2017年5月21日 星期日

香辣雞翼


呢包香辣雞翼粉係泰國買架!

今日就用咗佢嚟醃雞翼,

食落少辣帶點甜,

啱我食喎!








材料: 雞翼10隻

醃料: 香辣雞翼粉1湯匙

做法: 雞翼解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃半日或以上;

燒熱油鑊落雞翼煎至熟便成。(又或可以放入焗爐度爐架!)

~呢個香辣雞翼粉可以係買印尼或泰國食品嘅地方買到架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







13 則留言 :

  1. 雞翼真係多整法,呢個好冶味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼,點整都咁好味道呀!

      刪除
  2. 呢包醃粉我呢邊亞超好似有.搵日去睇睇.

    回覆刪除
  3. 整得好靚喎!等我都去搵下邊度有買番包試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見我樓下印尼舖頭都好似有得賣呀!

      刪除
  4. 雞翼煮法最百搭,我都好鐘意,不過而家唔食得雞,真係好掛住雞的味道呢

    回覆刪除
  5. 雞翅睇落都知好味道,你整得好靓.色香味具全.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,雞翼點煮都咁好食架!

      刪除
  6. 鷄翼係我喜歡的食物之一,妳整嘅鷄翼很靚!

    回覆刪除
  7. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT & TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!