2017年5月19日 星期五

蝦醬西芹雲耳炒雞柳


西芹是一種味道濃郁嘅蔬菜,

真係唔係人人忍受到佢嘅草青味道;

話說今朝我係廚房刨西芹時,

大魔怪經過廚房聞到味都掉頭走呀!

其實我以前都唔係好食西芹架,

但知道佢有降血壓嘅功效後,

每隔一星期都會買一次嚟食,

食落又唔係好難頂,

慢慢接受咗了。

想知更多,




材料: 西芹半棵、雞扒1塊、雲耳適量、蒜蓉、3湯匙水

醃料: 豉油1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蝦醬1.5茶匙、糖1茶匙

做法: 雞扒去皮切片落醃料醃30分鐘;

西芹刨皮後斜切備用;雲耳浸軟去硬蒂;

燒熱水落西芹和雲耳灼1分鐘後撈起,略浸凍水後瀝乾水份;

燒熱油鑊先落雞片略煎至兩面轉色或7成熟左右後,

加入蝦醬、蒜蓉、西芹、雲耳和調味炒勻,

落3湯匙水及加鑊蓋煮至雞柳熟或至汁濃便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 我家宅自小都食西芹,反而我麻麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初我都接受唔到架,不過食慣咗又OK喎!

      刪除
  2. 我炒西芹唔爽,唔好食。老DAD就鍾意用來滾湯,依家我食淋淋的西芹又OK喎。

    回覆刪除
  3. 西芹我好鍾意食.亞媽煮飯時我會偷一條生食.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!