2017年5月19日 星期五

蝦醬西芹雲耳炒雞柳


西芹是一種味道濃郁嘅蔬菜,

真係唔係人人忍受到佢嘅草青味道;

話說今朝我係廚房刨西芹時,

大魔怪經過廚房聞到味都掉頭走呀!

其實我以前都唔係好食西芹架,

但知道佢有降血壓嘅功效後,

每隔一星期都會買一次嚟食,

食落又唔係好難頂,

慢慢接受咗了。

想知更多,




材料: 西芹半棵、雞扒1塊、雲耳適量、蒜蓉、3湯匙水

醃料: 豉油1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蝦醬1.5茶匙、糖1茶匙

做法: 雞扒去皮切片落醃料醃30分鐘;

西芹刨皮後斜切備用;雲耳浸軟去硬蒂;

燒熱水落西芹和雲耳灼1分鐘後撈起,略浸凍水後瀝乾水份;

燒熱油鑊先落雞片略煎至兩面轉色或7成熟左右後,

加入蝦醬、蒜蓉、西芹、雲耳和調味炒勻,

落3湯匙水及加鑊蓋煮至雞柳熟或至汁濃便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



7 則留言 :

  1. 我家宅自小都食西芹,反而我麻麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初我都接受唔到架,不過食慣咗又OK喎!

      刪除
  2. 我炒西芹唔爽,唔好食。老DAD就鍾意用來滾湯,依家我食淋淋的西芹又OK喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西芹用嚟炒和煲湯我都啱架!

      刪除
  3. 西芹我好鍾意食.亞媽煮飯時我會偷一條生食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食生西芹我就真係頂唔順啦!

      刪除
  4. Are you looking for free Twitter Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!