2017年5月30日 星期二

端午節快樂


今日端午節,

緊係要應下節食隻糭啦!

我仲煲咗皮蛋咸蛋瑤柱豬腱粥和灼油鹽水菜芯,

開餐啦喂!






材料: 米1杯(量米杯)、豬腱$30、咸蛋1隻、皮蛋1隻、油少許

做法: 豬腱出水後用1茶匙鹽醃隔夜;將咸蛋烚熟後切粒;皮蛋去殼切粒;

洗米後落鹽1/4茶匙和1茶匙油攪勻15分鐘;

燒熱9碗水,落瑤柱和豬腱滾30分鐘,落米煲至粥棉後,

加埋咸蛋和皮蛋粒攪勻,按個人口味落鹽調味便成。

~提提大家,呢個係2~3人份量嚟架!

  



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  



15 則留言 :

  1. 真係啱,我地今晚又係煲粥食糭喎。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 自己包糭真材實料,好過街買呀!

      刪除
  3. 睇到你隻糉就流口水,好腍,我好鐘意食粽子㗎!三樣都係我的最愛

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 仲有幾隻留番俾小魔怪,佢6月中返香港喇!

      刪除
  5. Are you looking for free YouTube Views?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!