2017年5月27日 星期六

帶亞媽去食好嘢~朱兆記


今日落元朗攞糭俾母親大人,

緊係要帶佢去搵好嘢食啦!

母親大人鐘意食粥,

我就鐘意食牛腩,

所以就帶佢去朱兆記喇!

我食出哂夠嘅咸雞牛腩撈粗麵,

老公食鹵牛腱麵,

母親大人就食艇仔粥和豬膶腸啦!







平時母親大人都好少食牛架!

因為佢冇牙咬又驚D肉黐牙,

我俾咗一小舊佢試食,

竟然大讚好食兼夠哂腍滑,

佢仲讚粥底綿和豬膶腸好滑兼冇根,

啱哂佢食,

大讚我冇介紹錯呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



8 則留言 :

  1. 我見你之前介紹,上幾月我同老公都去吃過,我老公話牛腩麵好正,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢果度D麵係自家工場整,特別彈牙架!

      刪除
  2. 我都好鍾意食粥,特別係艇仔粥,真係好正架。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!