2017年4月19日 星期三

節瓜鱆魚眉豆花生豬腱湯


依家大約一星期左右,

我都會煲一次老火湯,

今日揀咗煲節瓜鱆魚眉豆花生豬腱湯,

鱆魚湯嘅香濃,

我好鐘意架!












材料: 節瓜2個、鱆魚1隻、豬腱$35、花生眉豆$5、瑤柱8粒、蜜棗4粒

做法: 豬腱出水備用;節瓜去皮切件;花生眉豆浸30分鐘;

鱆魚剪碎;瑤柱和蜜棗略沖沖水;

燒熱8碗水,將所有材料(除節瓜外)放入煲內煮滾後,轉小火煲1小時後,

落埋節瓜繼續煲多1小時,落鹽調味便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




7 則留言 :

  1. 我夏天會小煲老火湯,我去你度飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我裝定一大碗俾妳,快D過嚟啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我都幾鐘意用節瓜煲湯或滾湯架!

      刪除
  3. 我以前都喜歡煲呢個湯。

    回覆刪除
  4. Do you need free YouTube Subscribers?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!