2022年10月5日 星期三

XO醬韭菜花炒魷魚


買咗包一口魷魚嚟炒韭菜花,

處理魷魚花咗不少時間,

食就唔使10分鐘就食哂,

哈哈,

等下次買隻大魷魚再炒嚟食先得。



材料: 韭菜花1扎、一口魷魚1包、蒜蓉、紹酒少許、XO醬2茶匙

調味: 蠔油1茶匙、豉油少許、鹽少許、糖少許

做法: 魷魚去衣洗淨剪開,响魷魚肚內斜刀界花,

放入熱水內灼30秒後撈起,用廚紙索乾水份後;韭菜花切段;

燒熱油鑊落蒜蓉、XO醬和魷魚快炒,贊紹酒後落埋韭菜花快炒數十下,

至韭菜花軟物後,最後加埋調味炒勻便成。

    


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page


6 則留言 :

  1. 呢隻魷魚較腍,我鍾意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細隻,薄薄哋易咬口,都唔錯架!

      刪除
  2. 魷魚咁細隻仲要切花呀?又真係幾多功夫下~

    回覆刪除
  3. 一口魷魚我未見過,加左XO醬,再加啲腰果,送酒一流﹗

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!