2022年10月17日 星期一

新奧爾良烤雞膇(香辣味)


上次試咗新奧爾良烤雞翼(蜜糖味),

噚晚就試咗新奧爾良烤雞膇(香辣味)呀!

買咗1磅雞膇,

落咗2湯匙新奧爾良粉(已有調味)再加1湯匙水,

醃咗隔夜,

用氣炸鍋200度焗15分鐘,

反轉另一面焗多12分鐘,

灑上紅辣椒粉和搽蜜糖,

再氣炸多3分鐘就食得啦!

味道香辣甜,

越食越想食呀!

呢樽新奧爾良烤雞翼粉,

係網上淘返嚟架!









  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

4 則留言 :

  1. 雀后, 你最後果句--....令我猜想你也是用速成輸入法...因為我也經常揀錯字.網字在裝字下面. (如果是用速成輸入法的朋友, 揮揮手! 哈哈哈!)
    說回正題, 這個新奧爾良粉, 我在惠康見過有袋裝式包裝...不過, 我諗你個樽一定底買D . 我都想試下LEE 隻味. ^_^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!