2022年10月18日 星期二

梅菜蒸鯇魚腩

 

弱雞,

我話我自己,

噚日打完第4針(復必泰),

前3針打科興,

我嘅手臂除咗腫痛外,

今朝仲開始有微燒添,

已食退燒藥兼狂飲水,

希望快D好番啦!

成日暈陀陀,

冇咩胃口食飯,

求其蒸咗碟梅菜蒸鯇魚腩俾老公食就算喇!



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

6 則留言 :

  1. 雀后, 你好勁! 夠膽打復必泰, 我身邊的朋友,(大多40 -60 幾歲) 只有一個溝針, 打左一次復必泰. 佢話"吽吽豆豆" 左3 日..我未打第4 針, 如果打, 我都係打科興算啦! *_*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見呢排變種病毒好似好勁,我第3針係1月初打,應該冇哂抗體,咪試下溝針囉,點知打前3針科興冇事,打1針復必泰就反應大到七彩呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 瞓咗兩日,今日針口仲好鬼痛呀!

      刪除
  3. 有說法話身體有反應先好啊, 多飲水, 快D精神返等妳share食譜, 哈哈~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!