2022年10月27日 星期四

豆卜炆魚頭煲


哈哈,

今日我去街市買餸,

行到魚檔見到D新鮮魚頭個咀開合開合,

好似叫緊我買佢哋返去咁,

我見$60斤又唔貴,

買咗2個魚頭都係$104,

拿拿臨買返去整煲豆卜炆魚頭煲,

嘆下啦喂!

老公鐘意食魚頭,

所以食得好滋味,

但小魔怪話冇肉食,

得,

下次我買一個魚頭,

一個舊魚腩再整俾佢食啦!

有肉冇肉食唔緊要,

我覺得D豆卜煮哂D汁係最好食架!









材料: 魚頭2個(斬12件)、豆腐卜$5、薑6片、蔥段、生粉水

醃料: 豉油1湯匙、蠔油1湯匙、胡椒粉適量、油少許、紹酒少許

調味: 蠔油1湯匙、老抽少許、鹽1茶匙、糖1茶匙、黑胡椒碎適量、水1.5碗

做法: 魚頭洗淨後,用廚紙索乾水份,落醃料醃1小時;

豆腐卜沖水後揸乾水份後切半;

係魚頭面薄薄的撲上生粉,放入油鑊內煎炸魚頭至金黃色後上碟備用;

燒熱鍋落油先煎香薑片,舖上豆腐卜和煎炸過的魚頭,

落調味滾後轉中細火煮至汁濃(約5~8分鐘),灑上蔥段和辣椒粒,再炆多2分鐘便成。

~醃過魚頭嘅汁,用得唔好嘥,加埋落個調味度,更加惹味架!



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





6 則留言 :

  1. 咁雀后你鐘意食魚頭定魚腩呢? 哈哈~

    回覆刪除
  2. 魚頭我都喜歡,不過嫌佢貴咗啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,依家唔知聽日事,想食就買嚟食,食得開心就得呀!

      刪除
  3. 高興看到你的BLOG,好多吸引的家常料理,等我學下嘢先

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!