2022年10月4日 星期二

重陽登高&元朗成記


今日重陽節,

太陽高高掛,

真係熱到不得了;

我哋返元朗舊屋拜山,

由於山路太難行,

我乖乖坐係舊屋涼冷氣,

等佢哋慢慢爬山。

拜完山就落元朗交通廣場旁邊冬菇亭成記食飯。

叫咗3碟瑞士雞翼豬扒飯和2碟豬扒雞球飯,

配埋5杯凍飲,

總共食咗$245。

我記得2016年嚟食雙拼飯配飲品$42,

到依家2022年每份餐$49,

豬扒冇以前咁大塊,

味道又好似冇以前咁好食,

我哋仲食剩咗唔少飯餸,

好彩有自備伸縮盒,

拎返屋企唔好嘥呀!




路過鄰居家花園裡的木瓜樹,

好多木瓜呀!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 雖然你說已沒有從前咁大塊(豬扖), 但係我都覺得份量唔錯了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前塊豬扒大到,係剩係見到豬扒見唔到D飯架!

      刪除
  2. 今時今日$49仲連凍飲, 大件夾抵啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個時勢,呢個價錢都算抵架喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!