2018年5月7日 星期一

元朗篤篤車&泛后甜品


今日約咗其中兩位travel buddy入元朗食嘢,

揀咗去食車仔麵,

見到呢間湯底係泰國鱷魚湯,

咁緊係要嚟試下啦!












我哋每人叫咗個套餐,

有3餸麵+小食(大)+菜,

加多$6有杯薄荷青檸梳打,

大約每人食咗$68。

之後去搵甜品食,

B仔涼粉就食得多,

泛后甜品就第一次食,

叫咗個鮮雜果(大)涼粉拼西米露$92,

食飽飽大家散band返屋企囉!

Carman係淘寶幫我訂咗D嘢,

又唔收我錢,

真係多謝哂啊!








 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!