2017年10月20日 星期五

韓式牛仔骨


本來預咗整呢個韓式牛仔骨俾小魔怪帶飯的,

但今日佢要返深圳考察,

下星期又要去上海上堂,

未正式入行工作就已經咁忙,

咁日後入職咪好難見佢一面囉!




材料: 牛仔骨5條、洋蔥1個、蒜蓉

調味: 韓國BBQ牛肉汁5湯匙(牛味)、2湯匙水

做法: 牛仔骨解凍後用廚紙抹乾水份,落3湯匙韓國BBQ牛肉汁醃1小時;

洋蔥切件;燒熱油鑊略煎牛仔骨兩面後,

加蒜蓉、洋蔥和2湯匙韓國BBQ醬和2湯匙水,

用中火煮滾後轉細火炆25~30分鐘便成。

(洋蔥煮時會出水,所以睇情況可以唔使加水都得。)

   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page



6 則留言 :

  1. 有學習工作機會,忙也值得啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,後生仔學多D嘢都唔錯架!

      刪除
  2. 原來要炆煮一下。我成日以為煎兩煎就食得,點知韌到趙唔到,屋企人叫我掉左去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我炆架,因為我唔會落鬆肉粉,所以炆炆佢會淋D好食D呀!

      刪除
  3. 人家比機會,趁年輕辛苦都值得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,襯後生捱下世界先啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!