2017年10月26日 星期四

童年照


今日係屋企執嘢,

俾我摷到幾本大小魔怪兒時相簿,

大小魔怪細細個就俾人話似混血兒,

(哈哈其實係惠州混番禺就真。)

好鬼cute架!

唔怪得以前奶奶咁鐘意揸住本相簿睇相啦!

原來睇番真係有好多美好回憶架!

俾大家估下邊個大???

邊個細啦???

提示就係大魔怪影相係正經好多架!









 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








10 則留言 :

  1. 睇到長大左嘅兩兄弟,有冇覺得時間過得好快呢。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,其實我未嫁之前都係沙田友嚟架!

      刪除
  3. 你倆個兒子好可愛,很帥氣倆個長得好似孖仔咁!時間過得很快轉眼見他們已長大成人,你可以享受了!

    回覆刪除
  4. 闔家靚仔靚女!
    大哥即是大哥, 
    影相都站正中位置!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗第二幅相外,右邊係大仔,左邊係細仔呀!

      刪除
  5. 時間過得真係快,兩個都大個仔了

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!