2017年10月24日 星期二

一個人的午餐~咸雞薑蓉撈麵


一個人的午餐,

呢個人唔係我,

而係小魔怪;

話說星期日我包緊素餃子時,

佢話想食肉,

好彩雪櫃有半邊咸雞,

簡簡單單煮咗呢碟咸雞薑蓉撈麵俾佢食喇!

小魔怪加咗少少麻辣醬和蒸魚豉油撈勻食,

一路食,

一路話超好食,

睇落佢都幾易滿足喎!



材料: 咸雞髀1隻、陽春麵條適量、薑蓉、蔥蓉、蔥絲

做法: 陽春麵條按包裝上指示,放入熱水中煮熟後撈起上碟;

舖上咸雞髀,加埋薑蔥蓉和蔥絲伴碟便成。

~咸雞做法: 將1湯匙鹽搽勻雞全身,放入熱水鑊蒸25分鐘,

熄火後焗多5分鐘,待涼斬件;

~薑蓉、蔥蓉和少許鹽放入碗中,贊上滾油撈勻便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






7 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,心肝有素餃子食,寶貝都唔執輸啦!

      刪除
  2. 咸雞整得好靚,你兒子真有福.

    回覆刪除
  3. Ever wanted to get free Instagram Followers and Likes?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!