2020年10月25日 星期日

登高,飲飲食食~朱兆記


今日農曆九月初九是重陽,

宜上山拜祭先人;

我哋11點左右返到元朗舊屋後山,

遠望前面山頭有山火,

直升機不停來回救火,

所以話上山掃墓真係要好小心火種呀!

必須要等火種熄滅先可以離開啊!





今日天氣真係唔錯,

雖然太陽伯伯好熱情,

但勝在有涼風,

我怕曬,

包到自己實一實,

但小魔怪就背心短褲,

後生真好。

拜完山就出元朗搵食,

我哋去咗朱兆記,

食我至愛嘅牛腩咸雞撈粗麵,

我哋4個人叫咗成枱嘢食,

呢餐埋單$237。














    

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!