2020年10月19日 星期一

咸魚雞粒燴豆腐


之前買咗盒蒸煮豆腐煮咗豆腐滑蛋蒸蝦仁

今日就用另一盒煎釀豆腐嚟煮呢碟咸魚雞粒燴豆腐喇!

(買兩盒豆腐有特價呀!)

老公話呢個餸好送飯,

要添飯喎!










材料: 雞扒1塊、梅香咸魚1/4件、有機煎釀豆腐1盒、蒜蓉麻油少許、蔥粒

醃料: 豉油半湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、紹酒少許

調味: 蠔油1湯匙、辣豆瓣醬1茶匙、老抽1茶匙、糖1茶匙、水大半碗

做法: 雞扒去皮切粒,落醃料醃1小時;咸魚拆肉切粒;

豆腐切件後,落油鑊略煎兩面後盛起;

燒熱鑊落油先爆雞粒後放鑊邊,落蒜蓉和咸魚粒炒香後與雞粒撈勻,

加入調味煮至雞粒熟後,落豆腐煮至翻滾後,

加少許生粉水埋芡汁,最後灑上蔥粒便成。

~由於咸魚和辣豆瓣醬已經有咸味,所以應按個人口味加鹽調味呀!

~煎豆腐要好小心慢慢煎,唔好學我煎到散哂呀!😄😄😄

(其實唔好怪我,係盒豆腐倒出嚟已經散散哋之嘛!)



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

  1. 我都係買呢隻豆腐
    煮雞粒咸魚好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個牌子嘅滑豆腐和煎釀豆腐都好好食。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!