2020年10月13日 星期二

揚州炒飯

之前買咗半斤叉燒,

專登留起部份叉燒嚟炒飯;

加埋蝦仁、雞蛋和菜芯粒,

簡簡單單炒咗一大鍋揚州炒飯。

材料: 冷飯約4碗、急凍蝦仁200g、叉燒適量、雞蛋2隻、菜芯6條

醃料: 鹽半茶匙、胡椒粉少許、麻油少許

做法: 急凍蝦仁解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃15分鐘;

雞蛋發好備用;叉燒切粒;菜芯切粒;

燒熱油鑊落蝦仁,煎至蝦仁轉色或熟後,加入叉燒粒和菜芯爆香後盛起;

原鑊落少許油倒入蛋液快手炒散,落冷飯炒勻後,

盡量將冷飯炒至鬆散後,加鹽和適量豉油調味後,

最後落埋蝦仁、叉燒和菜粒炒勻便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page

4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我最鐘意炒飯食,因為一鑊過有飯有餸,唔使煩呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為我買咗燒味套餐,有半隻燒鴨和半斤叉燒,所以咪可以留起部份叉燒炒飯囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!