2020年10月17日 星期六

紅燒豬手


今日呢個餸係加強骨膠原系列~紅燒豬手。

之前小魔怪話想食豬手,

襯今日星期六佢唔使返工,

拿拿臨買定材料嚟整啦喂!

   











材料: 豬手1隻、薑10片、香葉3片、八角1粒、桂皮少許、蔥段、紹酒

調味: 豉油1.5湯匙、老抽2湯匙、冰糖1大粒、4碗水

糖色: 冰糖碎2湯匙

做法: 將豬手洗淨後放入鍋內,加入水、薑4片和紹酒1湯匙,

水煮滾後出水5分鐘,倒出豬手沖洗乾淨備用;

凍鍋落油落冰糖碎2湯匙炒至糖溶和微滾起泡後(全程中小火),

落豬手快手炒數十下後沿鑊邊贊紹酒2湯匙,

加入香葉、桂皮、辣椒乾和八角炒勻,落調味和熱水4碗煮滾後,

轉小火炆煮45分鐘,撈起鑊內香料、薑片和蔥段,

繼續炆多15分鐘或至汁濃後,按個人口味加鹽調味便成。

~炒糖色要注意火候,太大火糖色會好易燶和有苦味架!

~炒糖色目的係食材上色,上碟時食物色澤更靚呀!


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 豬手真係幾好食既,不過貴咗D,過百蚊隻豬手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢邊唔使咁貴,大約$60~$80左右有1隻呀!

      刪除
  2. 係咪要做第一個步驟,D皮先至煮到你咁爽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 灼完豬手即浸凍水,咁D豬皮會爽口D架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我買咗豬手先見到,下次要去買嚟試下先得。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!