2020年10月9日 星期五

一個人的午餐~拉麵說:广式豬肚雞風味拉麵


今日又係得我一個人食午餐,

乘機試下係天貓超市買嘅拉麵說:广式豬肚雞風味拉麵,

跟住包裝盒上指示煮拉麵,

再加熱水落濃縮湯度攪勻,

將灼好嘅拉麵放入碗內,

加入豬肚雞料,

灑上蔥花和芝麻,

開餐囉!






食後感:

我煮咗個拉麵4分鐘,

放入熱湯度浸一陣就啱啱好,

呢個豬肚雞拉麵湯底濃郁兼有胡椒味,

豬肚雞料又多,

灑埋蔥花和芝麻拌食,

啱哂我口味呀!

下次再上天貓超市訂貨時,

一定買多幾盒返嚟先得。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!