2020年10月16日 星期五

豆腐滑蛋蒸蝦仁


前排姐姐幫我係一田買咗呢包虎蝦仁,

好大隻又厚肉,

今日就攞咗幾隻嚟蒸豆腐,

打多2隻蛋落去一齊蒸;

嘩,

唔好講笑,

呢個餸超好食,

豆腐蒸蛋夠哂滑,

加埋爽口彈牙嘅虎蝦仁,

簡直絕配呀!

真係要添多幾碗飯都得囉!








材料: 蒸煮滑豆腐1盒、雞蛋2隻、虎蝦仁6隻、蔥絲、滾油適量

調味: 蒸魚豉油、麻油少許

做法: 虎蝦仁解凍後,用廚紙索乾水份備用;

豆腐切件;2隻蛋加1倍半嘅水攪勻;

(即係如蛋液有100ml嘅話,水要加150ml,共250ml啦!)

將豆腐和蛋液放入碟內,落熱水鑊內蒸12分鐘,再舖上虎蝦仁蒸3~4分鐘;

取出豆腐滑蛋蝦仁,舖上蔥絲後,淋上熱滾油和已調好味的蒸魚豉油便成。

~蒸完豆腐清蛋蝦仁後,可能表面會有少少倒汗水,

我會用匙羹慢慢"畢"走佢架!


     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!