2019年12月21日 星期六

美味海鮮餐


點解我咁鐘意學搓麵包呢,

就係因為呢個課程,

所以識咗幾位傾得埋嘅朋友仔,

而大家又都鐘意飲飲食食,

擇日不撞日,

相約噚晚齊齊去食海鮮餐。

因為朋友仔有相熟海鮮檔和酒家,

我和朋友仔負責去三聖買海鮮,

拎到置樂南記加工煮食。












 半隻燒鵝
 油鹽水灼蝴蝶蜆
 金銀蛋白菜仔
 豉油王蝦碌


 鹽焗奄仔蟹
 豉汁蟶子配米粉底
清蒸星斑
 酥炸生蠔
朋友仔送我聖誕禮物

買海鮮買咗$1660,

係南記加工煮食兼叫多2個餸$1109(已打9折),

加埋小費約每人$400,

食得好飽兼好好食,

超正啊!

美中不足係大家都掛住食,

唔記得影大合照呀!

   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!