2019年12月19日 星期四

頻頻撲撲返惠州


噚日又返咗惠州睇裝修,

我哋先係羅湖食午餐先搭大巴士。










返惠州都有個小插曲,

老公大頭蝦漏咗個袋係惠州巴士上,

我哋搭的士時佢先發現唔見咗個袋,

裡面有銀包、身份證、回鄉證和電話,

如果唔見哂就大件事囉!

最重要仲會影響我哋黃氏家族聖誕大旅行添架!

好彩得到長途巴士車站女職員幫助,

終於搵到個司機,

而司機就啱啱清潔緊架車時發現老公個袋,

司機好盡責的問老公有冇唔見嘢,

老公搵番個袋真係好開心,

今次真係要還神先得囉!

睇完裝修就約咗朋友仔一家食晚飯,

我想食海鮮,

朋友仔介紹嚟呢度食嘢呀!


















今朝早上惠州落雨,

我哋求其食個麵包就返香港,

途經羅湖城,

費事再煮飯就食埋個快餐先走,

食物麻麻,

應該冇下次呀!









   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 阿朱生今次真係大頭蝦,好彩搵得返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好少會咁大頭蝦架,當今次係一個教訓,以後唔好將D嘢亂放呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我哋大家都好緊張,幾驚會搵唔番呀!

      刪除
  3. 雀王一向小心謹慎,點解今次咁大意架!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!