2019年12月28日 星期六

2019聖誕北京之旅~手信篇


參加呢個北京團,

真係冇咩時間去行街買嘢(平嘢),

因為住嘅酒店係郊區,

出入超唔方便,

只係响第一日見到有間大型超市,

係入去執咗D嘢食零食咁咋!


 



行過景點附近見到特色北京小食,

我哋緊係唔會放過啦!

不過炸物係超熱氣但又好好食囉!

其餘就係導遊帶我哋去行程上去買嘅嘢(貴嘢),

寶樹堂寶膚靈、同仁堂藥貼、茶葉(普洱)等等。

我忍得住手,

買咗唔係好多呢類產品,

但母親大人和姐姐妹妹佢哋就......。






係手信舖每樣執少少嘅糖果和果脯。



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!