2019年12月14日 星期六

咖哩洋蔥雞翼


呢排好多時都係得兩個人食飯,

間中都會唔知煮咩好架!

唔想大煮,

唯有摷下雪櫃存貨有咩就煮咩啦!

咖哩洋蔥雞翼配蒜蓉炒菜芯,

有肉又有菜,

咁又一餐囉!




材料: 雞翼8隻、洋蔥半個、蒜蓉1茶匙

醃料: 豉油1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 咖哩醬1湯匙、糖1茶匙

做法: 雞翼解凍後,用廚紙索乾水份,加入醃料醃30分鐘;洋蔥去皮切片;

燒熱油鑊略煎雞翼兩面,將雞翼放在鑊邊,加入蒜蓉和洋蔥炒香,

加入調味和大半碗水,煮雞翼10分鐘左右便成。

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

7 則留言 :

  1. 想問下你用邊隻咖哩醬?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用李錦記咖哩醬,味道香而不辣架!

      刪除
  2. 原來呢種咖哩醬香而不辣,啱哂我口味,我都買一樽試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔辣,啱老人家和小朋友口味呀!

      刪除
  3. 請問是否因為調味當中加了糖,所以李錦記咖哩醬唔辣?因為我想煮比三歲小朋友食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友口味與大人唔同,咖哩醬未必啱小朋友食,用蠔油炆雞翼會啱佢哋食多D呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!