2019年12月30日 星期一

2019聖誕北京之旅~第二天


2019年12月24日(星期二)

今日聖誕平安夜,

亦係呢五日北京之旅行程裡最緊密的一天,

為了避早上塞車,

我哋朝朝都係6點15分morning call,

7點30分準時出發,

出發前緊係要食飽飽先啦!



















食飽飽就出去酒店外面影相,

睇到少少積雪啫,

使唔使咁開心呀!





 今日第一個景點~人民英雄紀念碑、天安門廣場。












 






 
第二個景點~故宮。
















 (御花園)





第三個景點~就係三輪車胡同遊,

近距離欣賞北京胡同風貌,

午餐就食地道北京農家餐,

走入當地人家裡吃飯。
























買咗部新華為pro30p手機,

影遠距離相真係好得,

仲好鬼清添架!






第四個景點就係睇天橋表演,

情商姐夫一齊表演,

笑死我啦!






第五個景點~煙袋斜街、大清郵局














晚餐食自助火鍋,

好唔好食???

食飽就算囉!








最後一個景點~夜遊鳥巢和水立方,

今日行程完畢,

又要坐2個鐘頭車返酒店,

好攰呀!





 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!