2019年12月5日 星期四

今日靚湯~椰子海底椰紅蘿蔔煲雞湯


今日靚湯~椰子海底椰紅蘿蔔煲雞湯;

買咗個新鮮椰子,

街市姐姐幫我倒出椰子水和開椰子肉

配埋一包新鮮海底椰,

加隻雞和紅蘿蔔(有泥);

煲出嚟啖湯好清甜架!

灼碟油菜,

加碗雞湯兼食埋D雞肉,

簡簡單單又一餐囉!











材料: 雞1隻、新鮮椰子1個、海底椰1包(5個)、紅蘿蔔1條

做法: 雞斬開4件後洗淨去肥膏;燒熱水放雞件出水2分鐘取出沖淨備用;

椰子刨去黑皮(可以連皮煲都得);椰子水留用;海底椰去皮切件;

燒熱9碗水,加入雞件、椰子條、海底椰和紅蘿蔔煮至翻滾後,

轉小火煲1小時45分鐘,加埋椰子水煲多15分鐘,最後落鹽調味就得。

~煲雞湯,我鐘意連皮煲(去皮都可以),覺得油膩嘅話,咁就要記得撇油喇!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!