2019年12月10日 星期二

氣炸蕃薯


師奶就係咁,

見邊度多人就會去八卦下,

見屋苑商場菜檔日日都咁多人係度揀緊蕃薯,

個個人都揀大大袋,

問下亞姐話係日本蕃薯嚟10蚊雞磅咋!

好甜好粉兼好多人買架!

係真唔係真???

亞姐話風水佬呃妳十年八年,

我呃妳妳一陣試過就知啦!








用氣炸鍋每面炸8分鐘,

試食後,

又真係好粉好甜喎!

氣炸或用焗爐焗D蕃薯皮就硬身少少,

如果用水烚嚟食,

肯定連皮都可以食埋呀!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





2 則留言 :

  1. 蒸蕃薯我的至愛,如果見到呢款蕃薯都買嚟試試 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!