2019年12月29日 星期日

2019聖誕北京之旅~第一天


2019年12月23日(星期一)


由於今日要早上5點半前到機場集合,

所以大致上噚晚係瞓得好少呀!

話時話,

今次旅行好齊人,

就係我哋三姐妹伉儷都有出席,

連同母親大人和祈祈共8人,

參加縱橫遊五天北京之旅,

全團得12人咋!








話咁快,

3小時15分鐘左右就飛到北京首都機場;

由於行程時間調動關係,

我哋係機場食少少嘢就出去第一個景點~頤和園!































响頤和園睇日落又真係幾靚架!

北京晚間5點幾6點就已經天黑,

所以我哋所有行程編排都會係5點幾6點左右就完結,

之後就去食晚餐喇!

北京人飲食習慣都比較濃味和帶辣的,

我就咩都食,

食唔慣就要去超市入定貨啦!
















我哋嚟北京5日,

都係住呢間酒店~廊坊潮白河喜來登酒店!

中途唔使換酒店,

有好有唔好,

好嘅係我哋唔使日日執行李,

唔好就係呢間酒店係郊區,

每日都要預好多時間外出,

因為北京市區早晚都好塞車架!













 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 住得遠都唔怕,有車出入。酒店好grand 呀!Hello,雀王!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,雀王真係好俾面出席今次黃氏家族大旅行呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!