2019年12月8日 星期日

拜山


昨日我哋約埋母親大人和姐姐一家去拜祭父親大人,

妹妹一家有事辦,

所以佢哋自己會去呀!

午餐去飲茶,

8個人食咗$670,

嘻嘻,

掛住食冇咩影相呀!











 妹妹一家晚上過嚟食飯,

晚餐就姐夫負責煮,

我準備咗滷水拼盆,

部份叫外賣,

簡簡單單,

全部都係美食嚟架!



 fruit punch大魔怪指定要飲(紅酒、梳打水、雜果罐頭)














四老表影番張大合照
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!