2019年4月9日 星期二

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第六、七日完結篇)

3月31日(星期日)

今日天氣好好,

陽光普照,

又去行公園啦喂~大阪天王寺公園。













好多人排隊入美術館




沿途一路睇櫻花,

一路慢行去通天閣,

食埋個鱆魚燒就離開了。









姐夫去行街睇模型,

母親大人、姐姐和我就行地下街。





行地下街最大收穫竟然係我,

買褸買衫買鞋又買袋,

超開心呀!

拿拿臨返酒店放低戰利品,

換件新褸去行黑門市場和食午餐喇!

順便補影番噚日係黑門市場D相先得。















呢餐食期待咗好耐嘅~蟹宴。

因為星期日驚多人,

所以姐夫早幾星期係香港已經book定位架啦!
























影埋幾張心齋橋打咭相之後,

母親大人和我自己返酒店休息下,

而姐姐姐夫就繼續shopping,

到夜晚本來約咗一齊食飯,

姐姐姐夫想食燒肉,

而母親大人想食清淡嘢,

唯有陪母親大人去食快餐啦!




而姐姐姐夫就去食燒肉。




 4月1日(星期一)

今朝一早唔夠6點就要開始出機場,

因為要搭10黠飛機返香港呀!

4個人攞5個喼,

加埋手拎行李,

都唔少嘢架!





寄完行李就去搵食,

姐姐超鐘意食呢間拉麵,

因為有超多菜,

啱哂佢口味;

拿,

唔好睇少呢碗拉麵,

佢超級大碗,

而且套餐又包餃子和飯糰,

跟本上係食唔哂,

除非好大食。











我哋搭國泰10點飛機返香港,

飛機餐有Haagen-Dazs雪糕食,

母親大人唔食俾埋我,

好滿足啊!

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!