2019年4月6日 星期六

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第四日)


3月29日(星期五)

酒店提供早餐雖然簡單,

但每款食物都好好食架!

尤其個煎雞塊,

煎得唔乾身外仲有肉汁包係裡面,

脆皮腸又夠哂彈牙,

日本雞蛋出哂名好食,

好香濃嘅雞蛋味道,

所以炒蛋和煎雞,

我係會添食架!



食飽飽後,

我哋就揸車落和歌山喇!

第一站係嚟呢度~黑潮市場。

黑潮市場附近有遊艇會,

亦有水果村(賣農產品)和遊樂場架!













嚟呢度唔只有好多檔口賣魚生、壽司、海鮮燒烤食品外,

主要嚟黑潮市場嘅原因係姐夫想睇佢哋現場開吞拿魚嘅過程呀!

仲有得即劏即買嚟食,

超新鮮架!

劏鮪魚(吞拿魚)時間表有11:00,12:30,15:00。









食埋個美味午餐後,

第二個景點係紀三井寺。

呢度入場費唔貴,

200yen約$14左右,

但母親大人見到條長長樓梯已經話唔想上去,

於是買咗幾個柑俾佢坐低慢慢食,

等我哋上去參觀呀!




咪睇好似好長樓梯呀!

其實每段都係得廿幾三十級,

每段路又有唔同景色,

櫻花盛放,

我哋都影咗唔少相架!


















行到攰搵番母親大人,

齊齊噗杯咖啡或茶先再出發去和歌山城天守閣。

今次又係要行樓梯,

母親大人慢慢行,

終於行到終點啦!















我哋冇行上天守閣參觀,

只係附近行下影下相,

行到有D肚餓,

母親大人話想食雞蛋仔喎!

我覺得幾好食,

而母親大人就話香港雞蛋仔好食D呀!








參觀埋個小小動物園,

下一站就係姐姐至愛~Aeon Mall shopping time!

俾咗2個鐘姐姐姐夫shopping後,

我哋係呢度食埋個烤肉放題先返大阪呀!





























2980yen(未連稅)食90分鐘,

牛肉有D失望,

雞扒好juice,

母親大人食嘅韓式石頭鍋飯,

佢話好食,

而我覺得最好食係個薯仔沙律呀!


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. sushi lunch is very attactive! It looks very fresh!

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司和魚生真係好鮮味,依家諗起都想再食呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢排日日睇櫻花,睇極都唔厭呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!