2019年4月25日 星期四

2019澳門之旅(3日2夜)~第三日(完結篇)


4月21日(星期日)

都唔知好彩定唔好彩,

連續2晚半夜都俾人襟門鐘,

我都費事理佢,

繼續瞓覺囉!

今日朝早食住杯麵先,

一陣先出去搵嘢食呀!



 
 好彩有姐夫同我哋去澳門,

因為所有行程要搭咩巴士NO佢查得最清楚,

所以我都冇刻意去記搭過咩車,

剩係知道澳門巴士唔理遠近,

每位一律收$6。







 









 名牌即係名牌,

噚日係鉅記食嘅葡撻一D都唔好食,

但安德魯食嘅葡撻就香軟酥脆,

真係好想食多個呀!








澳門聖方濟各教堂,

好多電影都係呢度取過景架!




 仲未夠時間去食自助午餐,

而太陽伯伯又出來了,

所以我哋先去巴黎......人閒逛!







終於行到我哋食自助午餐~萬豪酒店喇!

安排我哋坐係離食物區比較遠嘅位置,

初頭都有D唔開心架!

但見到裡面攞嘢食時人山人海兼逼滿人後,

我哋遠離食物區係一個明智選擇。


































食飽飽行下商場,

就準備返酒店攞行李出外港碼頭啦!

原本我哋book咗搭晚上8點船返香港,

但大家都唔想再行,

唯有早D出碼頭,

排隊搭後備船位返香港呀!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!