2019年4月8日 星期一

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第五日)


3月30日(星期六)

今餐又係食酒店早餐,

熟口熟面,

但一樣咁好食呀!

今日第一個景點係木津市場。







行咗呢間大型批發超市,

見到汽水咁大樽嘅調味醬料,

真係好想買返香港呀!




 之後母親大人和姐姐揀咗幾盒士多啤梨和蘋果,

超抵食呀!

而姐姐買嘅3L日本瑤柱,

都幾大粒架!






買完哂嘢,

我哋嚟到大阪城天守閣睇櫻花,

呢度人山人海,

好逼人呀!










返到酒店放低哂D戰利品,

我哋行咗去黑門市場喇!

黑門市場嚟我哋酒店非常近,

真係轉個彎就到呀!

睇到呢度,

點解咁快去到夜晚架???

唉,

我個手機記憶咭出咗問題,

我習慣會將每日影嘅相,

由相機移入預設檔案裡面

向來都冇問題架!

但嚟到黑門市場和午餐嘅相片,

竟然全部顯示唔到出嚟,

畫面黑哂呀!

好彩晚餐我有上相去facebook,

如果唔係食壽司嘅相都會冇埋呀!

















問題發生係邊度呢???

相機影嘅相睇係完全冇問題,

但當移入SD個檔案後就睇唔番,

我諗應該係我張SD咭有問題囉!
  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!