2019年4月14日 星期日

回鄉


過年後都冇返過惠州,

所以噚日姑奶、老公和我3個人齊齊返惠州喇!

我哋係火車站附近食埋午餐先搭大巴上惠州,

3個人食咗165蚊人民幣,

好似唔係咁唔平喎!









辦完私人嘢後,

返到惠州屋企已經差不多4點喇!

咪咪摸摸打掃完間屋,

又夠鐘約咗堂弟和朋友食晚飯,

呢間客家菜開正係我屋企附近,

第一次食,

都幾啱我哋口味,

6餸1湯白飯一大兜,

3支啤酒和1支蘋果醋,

食咗410人民幣呀!








瞓醒又去附近市場食早餐,

順便緊係唔少得去買買買嘢啦!

嚟呢個市場一定有收穫,

今次又買咗唔少筍嘢返嚟喇!

 係羅湖城裡面食埋個快餐就返香港囉!


















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 呢間新開飯店唔平呀!我哋平時食開果間都係2佰零蚊咋!可惜冇開,可能已經執咗囉!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!