2019年4月22日 星期一

2019澳門之旅(3日2夜)~第一日


4月19日(星期五)

今日我哋三姐妹和母親大人一行9人,

齊齊襯復活郵去玩澳門玩3日,

老公和大魔怪有嘢做所以冇參與呀!





今次我哋訂咗呢間金龍酒店,

由外港碼頭行過嚟約15分鐘左右,

而酒店都有專車接送,

但我哋冇坐。

酒店房間都算幾大,

應有嘅設備齊全,

係就係好似舊咗少少,

不過我哋個個都瞓得幾好架!








求其係酒店附近食少少嘢,

就行番去外港碼頭,

搭免費專車去威尼斯人酒店閒逛。

其實今次姐姐都篇好哂呢3日行程架!

可惜落大雨,

所以戶外活動要推遲或取消。














記得幾年前嚟由威尼斯人,

行去官也街要行餐飽,

5年後再嚟有扶手通道,

正呀!






嚟呢度緊係要食大菜糕啦!

仲有買我至愛嘅肉切酥和合桃酥。




晚餐就係番官也街食飯,

叫咗個888套餐,

加碟炸大腸和雲吞雞,

呢度D食物味道唔錯,

有驚喜,

飯店仲放我哋一碟豆沙鍋餅,

正呀!

呢餐食咗$1297呀!



















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 一家人一齊去旅行心飲飲食食好開心架!

      刪除
  2. 一家人去旅行,好開心。

    回覆刪除
  3. 一家人去玩真開心。難得家姐很用心編行程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢次次去玩都篇行程,可惜落大雨,來來去去都係玩果幾個地方呀!

      刪除
  4. 家人能聚埋一齊去玩真係好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得大家都得閒,咪一齊去玩下囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!