2019年4月5日 星期五

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第三日)


3月28日(星期四)

今日行程超級緊密,

第一站嚟到嵐山;

每次嚟京都,

一定要嚟嵐山,

因為呢度四季景色都好唔同,

一個字~靚!




櫻花樹下,

可惜唔係靚仔推車囉!







母親大人見到咁多日本製手巾仔,

開心到爆,

買咗唔少送俾朋友呀!





我哋連早餐都未食就嚟咗嵐山,

等到11點先有舖頭開門,

拿拿臨食我哋嘅早午餐喇!





係嵐山附近繼續行街,

買麵包之餘仲食咗唔少小食添!



之後姐夫車我哋去京都銀閣寺行哲學之道;

每人食咗個廿幾蚊蛋撻或綠茶撻,

好好味道啊!

哲學之道兩旁如果開滿櫻花肯定好靚架!

但事實當日大部份都係開咗少少櫻花仔,

間中有一至兩棵櫻花開得比較靚咋!
















慢行哲學之道,

學人領悟完人生大道理後,

我哋下一站就揸車落奈良,

去奈良公園睇鹿喇!

呢度嘅鹿一D都唔怕人,

見有人攞嘢食餵佢,

佢哋好乖咁跟住行,

都幾可愛架!







姐夫攰攰哋返車度瞓下時,

我哋就周圍影下相,

又落購物街行下。















離開奈良,

下站就係落大阪喇!

我哋嚟緊呢4日,

都係住Kamon Hotel Namba,

呢度行去黑門市場轉個彎就到,

好方便架!

雖然房間細細,

但好在床邊有叉電位和床頭燈,

母親大人瞓覺後,

我都可以開床頭燈繼續上網呀!







呢晚母親大人太攰唔想落街食晚餐,

我哋買咗大大兜關東煮(蘿蔔、豆腐、魚條)和壽司俾佢食,

佢竟然話超級好食,

其後果幾日餐餐都話想再食呀!

而我哋就揀咗食炸豬扒飯,

唔知係咪太夜食飯兼食炸嘢呢,

感覺好熱氣,

冇哂胃口呀!





  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 自己揸車玩,想去邊就邊,幾方便喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,行程好隨意,鐘意去邊就去邊呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,呢幾日不斷睇櫻花,睇到眼花撩亂呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!