2019年4月4日 星期四

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第二日)


3月27日(星期三)

今朝我哋出咗去JR神戶駅食早餐,

呢餐食飯嘅原因,

係因為一陣要去shopping~Kobe Sanda Premium Outlets。







 我哋10點鐘啱啱開門就去到呢個outlets,

當時嚟買嘢嘅人仲比較少,

但到咗中午就唔同哂喇!

呢度睇落本地人嚟買嘢比較多,

行得攰周圍又有櫈坐,

都幾舒服架!











係Food court食完午餐後,

我哋就揸車落京都;

行程本來篇咗去清水寺或祗園,

點知勁塞車,

唯有取消返酒店check~in算喇!

姐姐book咗間瞓日式榻榻米嘅小房,

諗住俾母親大人體驗下啦!

點知母親大人超級唔習慣,

我哋唯有再訂間酒店房,

母親大人和我就住酒店,

姐姐姐夫就繼續住榻榻米。




臨時訂酒店~Rihga Royal Hotel Kyoto,

平均要成$1800晚,

雖然貴咗少少,

但勝在夠大和設備齊全,

呢晚我都唔知瞓得幾舒服呀!








攪完一大輪,

係酒店行去JR京都駅附近食晚餐,

今晚我哋揀咗去居酒屋,

唔使講第一時間叫咗碗蟹肉飯俾母親大人食先啦!


















京都塔前留原腳印後,

夜晚我哋就嚟咗二条城睇夜櫻,

入場要600yen一個人架!

可惜呢度開嘅櫻花唔多,

行咗個圈就走囉!














我同母親大人坐的士返酒店,

而姐姐姐夫返酒店前去咗白川,

呢度櫻花開得比二条城多好多添呀!





  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 我反而幾喜歡瞓榻榻米,可能年紀再大啲都唔習慣,會覺得起身好麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親大人唔習慣瞓地下,又唔鐘意地方太少,冇得走動呀!

      刪除
  2. 點解上次家姐唔帶我去 koba outlets。白木屋我哋食過,真係唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次我哋去大阪outlet,佢話冇咩嘢行,所以今次先帶我哋嚟神戶outlet呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!