2019年4月2日 星期二

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅(第一日)


3月26日(星期二)

由於今朝坐7點55分機去日本,

所以我要搭4點10嘅通宵巴士出機場;

我哋今次搭國泰機,

食完個飛機餐諗住溫習下姐姐俾嘅行程啦!

點知睡魔急call,

臨落機先起身,

所以咩資料都冇睇到囉!





落機後姐姐姐夫就去攞嚟緊呢幾日我哋要用嘅車,

係便行店買埋少少嘢就開車去神戶喇!

我哋係神戶住嘅酒店叫~Chisun Hotel,

房間地方都算大,

最緊要酒店樓下有便利店,

隔離仲有間大超市添呀!











放低哂行李,

我哋坐JR去三宮中心街行街街,

唔使講,

姐姐緊係一定有收穫啦!









行完街,

母親大人話想食拉麵,

搵到附近有間一風堂,

一於去試下啦喂!









食完拉麵就行咗去神戶南京町,

呢度好多食中華料理嘅舖頭,

而且好多店員都識講普通話,

真係感覺好似返咗內地一樣呀!




今日行程完畢,

好攰呀!


返酒店抖抖先得囉!

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,任何一間拉麵都好好食架!

      刪除
  2. Your sister is so good and planned the trip. The plan is very detailed. Your sister in law can drive. It is so wonderful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋鐘意自駕遊,所以資料一定好詳細和充足,如果汽車導航入錯資料嘅話,就去唔到果個地方架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!