2017年1月18日 星期三

蜜汁烤雞扒


叉燒醬唔一定要整叉燒,

用嚟醃蜜汁雞扒都好好食架!

焗完脆脆香香,

突然間,

好想去BBQ添!







材料: 雞扒2塊

醃料: 叉燒醬1湯匙、海鮮醬1湯匙、豉油1湯匙、蜜糖1湯匙

做法: 雞扒解凍後,用廚紙索乾水份,落醃料醃半日或以上;

從雪櫃取出雞扒放室溫1小時;預熱焗爐180度15分鐘,

先焗冇皮雞扒15分鐘,反轉焗有皮雞扒15分鐘便成。

~食時可將焗盆內的蜜汁淋上雞扒面拌食。

~由於各爐溫度不一,請自行調較溫度。

~因為加咗蜜糖,所以個雞扒會好易燶,記得要睇火呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



9 則留言 :

  1. 嘩!好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個雞扒甜甜哋,唔錯架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我睇實個爐火,過火就會燶面呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我加咗少少焗盆裡嘅蜜汁,多汁先好食呀!

      刪除
  4. Ever wanted to get free Instagram Likes?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!